Uncategorized

Jan Tuisbly se spannetjie – Etienne van Heerden

deesdae kies baie vuurvlieë

koers na Kanada of Australië

maar ons geankerdes sal gekreef

in singels van die steenbok leef;

met ‘n suiderkruis opgesaal

ver van huis ‘n halfrond afgedwaal,

gepos deur ‘n verdwaalde skippie

op Afrika se soutste tippie,

‘n spesie wit en vreemd

ingeburger tuis ontheemd.

We wrote our Afrikaans literature paper today. The above poem was the “unseen poem” about which we had to answer questions. And I like the poem. I hope you do too.

5 thoughts on “Jan Tuisbly se spannetjie – Etienne van Heerden

  1. Dankie vir die boodskappie!

    Die eksamen was ok, maar ek is een van daardie “freaks” wat baie van letterkunde hou, so ek sal nooit sê ‘n letterkunde eksamen was sleg nie! 🙂

    Volgende jaar? Wel, as ek in kom vir Medies by tuks, dan sal ek dit swot. Anders sal ek BA Tale studeer.

Leave a Reply

